دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

تیاگو سیلوا: ناراحتم که PSG راموس را خرید

تیاگو سیلوا: ناراحتم که PSG راموس را خرید

تیاگو سیلوا، مدافع باتجربه برزیلی، تایید کرد که تصمیم پاریس برای جذب سرخیو راموس باعث شده که او عمیقا ناراحت شود چرا که او علیرغم داشتن سن نزدیک به همین مدافع با پیشنهادی مشابه روبرو نشد.

به گزارش ورزش، راموس، کاپیتان سابق رئال مادرید، یکی از خریدهای قابل توجه پی اس جی در این تابستان بوده تا به این تیم برای رسیدن به رویای فتح لیگ قهرمانان اروپا کمک کند. اما سیلوا که پس از جدایی‌اش از پی اس جی در تابستان سال گذشته حالا دومین سال حضورش در چلسی را تجربه می‌کند تایید کرده که مشکلی با راموس ندارد اما تصمیم باشگاه برای جذب ستاره اسپانیا باعث دلخوری او شده است. 


این بازیکن 36 ساله به ESPN گفت: "من هیچ مشکلی با راموس ندارم اما سرخیو در زمانی پیشنهاد امضای قرارداد دو ساله دریافت کرد که درست هم سن من در سال گذشته بود. بنابراین این موضوع من را عمیقا غمگین می‌کند. من در این باره با هیچکس حرف نزدم چون باعث ناراحتی من می‌شود چرا که این حس به من دست داد که انگار من هیچ کاری برای این باشگاه انجام نداده بودم. جدایی من صفحه‌ای بوده که مطمئنا ورق خورده اما همزمان زیاد به آن فکر می‌کنم و تمام اتفاقاتی که رخ داد را بررسی می‌کنم.

تیاگو سیلوا: ناراحتم که PSG راموس را خرید

فکر می‌کنم شرایط می‌توانست طور دیگری پیش برود. من می‌خواهم پی اس جی پیروز باشد چون این باشگاه شایسته نهایت احترام‌هاست اما درباره شرایطی که پیش رفت و اتفاقاتی که رخ داد، احساس ناراحتی به من دست می‌دهد و حس می‌کنم می‌توانست اتفاقات دیگری رخ دهد."


در حالی که جدایی سیلوا از پاری سن ژرمن تنها چند هفته پس از شکست برابر بایرن مونیخ در فینال لیگ قهرمانان کام این بازیکن برزیلی را تلخ کرد اما او از آن زمان در ترکیب چلسی عملکرد درخشانی را به نمایش گذاشته و فصل گذشته توانست تحت هدایت توماس توخل با پیروزی برابر منچسترسیتی در فینال لیگ قهرمانان، این جام ارزشمند را نیز بالای سر ببرد. او قراردادش را به مدت یک فصل دیگر تا پایان فصل 22 – 2021 با آبی‌پوشان تمدید کرده است.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋